ΑρχικήΔιαφοραΤαλίν, η πρωτεύουσα της Εσθονίας που καινοτομεί

Ταλίν, η πρωτεύουσα της Εσθονίας που καινοτομεί

Μία δεκαετία μετά την κατάργηση των εισιτηρίων στις συγκοινωνίες, το Ταλίν, η πρωτεύουσα της Εσθονίας, εξακολουθεί να καινοτομεί!
Το Ταλίν, ήταν μία απ’ τις πρώτες, μεγάλες πόλεις του κόσμου, που κατάργησαν το εισιτήριο στα ΜΜΜ.

Μία πολιτική απόφαση με στόχο ν’ ανακουφίσει τους πολίτες της πόλης, απ’ την αύξηση του κόστους ζωής, με το μέτρο πλέον, να έχει επεκταθεί σε όλην τη χώρα!
Οι κάτοικοι της πρωτεύουσας, γνωρίζουν ότι πληρώνουν για τα ΜΜΜ, μέσω των φόρων τους κι όχι μέσω εισιτηρίων.

Για την επιβίβαση, σε κάθε μέσο, χρησιμοποιούν μία «πράσινη κάρτα», η οποία διευκολύνει τις μετακινήσεις τους.

Μάλιστα, κατά την τελευταία δεκαετία, η χρήση των μέσων έχει αυξηθεί κατά 6,5%, με διακυμάνσεις μόνο κατά την περίοδο του κορωνοϊού.
Οι δωρεάν μετακινήσεις δεν αποτελούν τη λύση, για όλα τα προβλήματα της πόλης, όμως αποτελούν ένα σημαντικό κίνητρο για την μείωση της χρήσης των ΙΧ.

Έτσι, μπορεί να γίνει κι η αναδιαμόρφωση του δικτύου των λεωφορείων πιο εύκολα, μα κι η βελτίωση των υποδομών, για τους πεζούς και τα ποδήλατα.
Οι ειδικοί για τα δεδομένα της επιβατικής κίνησης, χρησιμοποιούν τόσο αισθητήρες στα οχήματα, όσο και στις στάσεις καθώς, φυσικά και τον απαραίτητο διάλογο με τις τοπικές κοινωνίες προκειμένου να σχεδιαστούν νέες γραμμές, οι οποίες θα ενώνουν διαφορετικά προάστια μεταξύ τους.

Η πραγματική πρόκληση, λέει ο αντιδήμαρχος, δεν είναι να τραβήξεις νέες γραμμές στο χάρτη, αλλά να πείσεις τους πολίτες πως οι αποφάσεις αυτές, είναι προς το συμφέρον τους.
Η ανάδειξη του ΙΧ σ’ ένα σύμβολο στάτους μετά τη διάλυση της Σ.Ε και την πτώση του Σοσιαλισμού στα πρώην ανατολικά κράτη-που οδήγησε σε μία στροφή προς τον ατομικισμό-είναι μία πρόκληση.

Ένα στα τρία αυτοκίνητα στην Εσθονία, είναι άνω των 20 ετών, ενώ η κυβέρνηση σχεδιάζει ένα νέο φόρο, με στόχο οι πολίτες να στραφούν σε μέσα πιο φιλικά στο περιβάλλον.
Τέλος, μόλις πρόσφατα, το Μοντπελιέ της Γαλλίας έγινε η επόμενη μεγάλη πόλη, που καταργεί το εισιτήριο στα ΜΜΜ, με τον απώτερο στόχο ν’ αποτελεί το Παρίσι.

Μάλιστα, νωρίτερα εφέτος, ειδικοί απ’ τη Γαλλία είχαν επισκεφτεί το Ταλίν, για να δουν πώς λειτουργεί το σύστημα στην πρωτεύουσα της Εσθονίας, η οποία πλέον διαθέτει και την τεχνογνωσία, αλλά και την εμπειρία, να εξάγει τις καινοτομίες της και στον τομέα των μεταφορών…
Απο την σελίδα “επί παντός”

Τελευταία Αρθρα

Πάολο Μαλντίνι: ”Ο Μαραντόνα δεν θα ξεχαστεί ποτέ”

«Ειλικρινά οι αναμνήσεις μου θα μπορούσαν να είχαν θολώσει με την πάροδο του χρόνου,...

Η αληθινή ιστορία του Hachico

Χατσίκο (Hachiko) στα Ιαπωνικά (忠犬ハチ公, chūken hachikō, lit) που σημαίνει "Πιστός σκύλος Χατσίκο", ήταν...

H ίδρυση και η ιστορία της Σαμπντόρια

Στο μακρινό 1902 σ'ένα χωράφι στα περίχωρα της Γένοβα διεξήχθη ένας ποδοσφαιρικός αγώνας, ο...

H απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης

Η Θεσσαλονίκη ελευθερώθηκε το 1912 στις 26 Οκτωβρίου και γιορτάζει μαζί και τον συνταγματάρχη...

Παρομοια αρθρα

Η αληθινή ιστορία του Hachico

Χατσίκο (Hachiko) στα Ιαπωνικά (忠犬ハチ公, chūken hachikō, lit) που σημαίνει "Πιστός σκύλος Χατσίκο", ήταν...

H απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης

Η Θεσσαλονίκη ελευθερώθηκε το 1912 στις 26 Οκτωβρίου και γιορτάζει μαζί και τον συνταγματάρχη...

Η ηρωική πράξη Γλέζου και Σάντα

Στις 30 Μαΐου 1941, ανακοινώνεται από το ραδιόφωνο ότι η Κρήτη έπεσε στα χέρια...