ΑρχικήΠοδοσφαιροTo ωράριο της αλάνας

To ωράριο της αλάνας

2 μ.μ.: Συνάντηση με τα ποδήλατα, μετά στην πλατεία, στο πάρκο.

Χωρίς κινητά αλλά με μεγάλη λαχτάρα.

2.01 μ.μ.: Χωρίς να χάνουμε χρόνο, η μπάλα κάτω από το χέρι και κάνουμε ομάδες…

«Ποιος είναι ο Αρχηγός»

Ξεκινάνε τα ποδαράκια, όποιος πατήσει διαλέγει…

3 μ.μ.: Κάποιος απο την πιο δυνατή ομάδα φωνάζει και ρωτάει…

«Να αλλάξουμε τις ομάδες;»

 3.15 μ.μ.: Αφού υπάρξει συμβιβασμός παίζεις αμέσως μέχρι να μην αντέχουν πια τα πόδια σου.

5 μ.μ.: Στις βρύσες όλοι!

Για νερό, η να φάτε κάτι που φέρατε μαζί σας.

Υπάρχει αρκετός χρόνος για να ξεκουραστείτε και μετά να επιστρέψετε στο παιχνίδι.

7 μ.μ.: “Μην τρέχεις αν κουράστηκες, θα κάνω τα υπόλοιπα εγώ!”

Άφιξη κάποιων θυμωμένων γονέων και παπούδων…

7.30 μ.μ.: Καθώς οι φίλοι φεύγουν, το παιχνίδι αλλάζει αλλά δεν σταματά:…

Γερμανικό…

8 μ.μ.: “Τα λέμε αύριο, στο ίδιο μέρος, την ίδια ώρα!”

Η αλάνα των παιδικών μας χρόνων!

Τελευταία Αρθρα

Όλιβερ Νόιβιλ, απο μια άλλη ποδοσφαιρική εποχή

Oliver Neuville. Από τους πιο ταλαντούχους παίκτες της πιο ατάλαντης ίσως φουρνιάς του γερμανικού ποδοσφαίρου. Γεννημένος...

Ο Κολοκοτρώνης και ο όρκος του στην Τριπολίτσα

Τριπολιτσά 1783. Ο 13χρονος Θεόδωρος Κολοκοτρώνης πουλάει ξύλα με τον γαϊδαράκο του για να βοηθήσει...

Το αγίασμα της Αγίας Κυριακής στον ασιατικό Άνω Βόσπορο

Τα ρωμαίικα αγιάσματα της Πόλης είναι οι μυστικές φλέβες που αρδεύουν ακόμη το σώμα...

6:30 μ.μ. στις 5 Ιουλίου 1984… Ο Μαραντόνα στο Σαν Πάολο

5 Ιουλίου 1984…«Θέλω να γίνω το είδωλο των φτωχών παιδιών της Νάπολι, γιατί είναι...

Παρομοια αρθρα

Όλιβερ Νόιβιλ, απο μια άλλη ποδοσφαιρική εποχή

Oliver Neuville. Από τους πιο ταλαντούχους παίκτες της πιο ατάλαντης ίσως φουρνιάς του γερμανικού ποδοσφαίρου. Γεννημένος...

6:30 μ.μ. στις 5 Ιουλίου 1984… Ο Μαραντόνα στο Σαν Πάολο

5 Ιουλίου 1984…«Θέλω να γίνω το είδωλο των φτωχών παιδιών της Νάπολι, γιατί είναι...

Ο Τσάπμαν και οι πρωτοποριακές ιδέες γύρω απο το ποδόσφαιρο

Ο Χέρμπερτ Τσάπμαν κέρδισε την αγάπη του κόσμου της Άρσεναλ και την παγκόσμια αναγνώριση. Διαφοροποίησε...