“Ο Πρόεδρος μου έδωσε την καρδιά και την ψυχή του.
Με έκανε να μείνω για πάντα στην Ρώμη.
Την εποχή του Bianchi, ο κύριος δεν με ήθελε και με θεωρούσε παίκτη σαν όλους τους άλλους.
Υπήρξε μια στιγμή που είπε στον πρόεδρο…
«Ή ο Totti ή εγώ» και ο Sensi είπε…
«Επιλέγω τον Totti».
Τον ευχαριστώ για όλη μου την ζωή.
Μου έδωσε τόσα πολλά, ο Φράνκο Σένσι ήταν σαν πατέρας.
Πάντα με ήθελε εδώ, έτσι ήμουν αρκετά τυχερός ώστε να μπορέσω να φορέσω την μοναδική φανέλα που πάντα ήθελα.”
Στις 17:03 στις 17 Ιουνίου 2001, η Ρόμα κέρδισε την τρίτη της ασπίδα.
Και το κέρδισε, χάρη σ’έναν Πρόεδρο που πάντα έβαζε πάνω απ’όλα το συμφέρον της ομάδας!
Ατελείωτη αγάπη για τους παίκτες του, όπως σε αυτή την ιστορία του Totti.
Αιώνια ευγνώμωνες όλοι οι Ρωμαίοι, Φράνκο Σένσι!




