«Στις ακαδημίες, υπάρχουν γονείς που πληρώνουν για να παίζουν τα παιδιά τους κι’όμως τους ασκούν πίεση παρουσιάζοντας την κατάσταση σα να πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν επαγγελματίες ποδοσφαιριστές.
Δεν τους δείχνουν το ποδόσφαιρο ως μέσο έκφρασης της χαράς ή των συναισθημάτων τους, αντίθετα, το παρουσιάζουν ως όχημα για να γίνουν πλούσιοι και διάσημοι.
Εστιάζουν στο τελικό αποτέλεσμα, ξεχνώντας ότι η διαδρομή πρέπει να συνοδεύεται από χαρά, από την ανεμελιά του να μην έχεις εμμονή με το σκορ και από την καθαρή απόλαυση του παιχνιδιού, όπως συνέβαινε παλιά, στον δρόμο ή στο γηπεδάκι της γειτονιάς.»
Σίλβιο Μπαλντίνι




